woensdag 17 september 2008

Druk, druk, druk

Zoals altijd zijn de laatste dagen voor vertrek hectisch. Al het materiaal, kleding en eten ligt uitgespreid en ik vraag me steeds weer af of het allemaal in de rugzak gaat passen. Waarom hoort klimuitrusting, net zoals duikuitrusting niet bij de uitzonderingen bij het inchecken op het vliegveld? Laatste inkopen worden gedaan en nog steeds blijven er op mijn TO-DO lijstje te veel dingen over.

Ik zal blij zijn wanneer ik morgen in het vliegtuig zit, op weg naar Kathmandu. Dan hoef ik niks meer op het laatste moment nog te regelen, alleen te genieten van het feit dat de Himlung2008 expeditie begonnen is..
As always, the last days before departure are hectic. All my gear, clothes and food is lying around everywhere and I wonder whether it will all fit in my backpack. Why is climbing gear, like diving equipment not an exception at the check-in in at the airport? Last purchases are made and still too many items remain on my TO DO list. I will be happy when I'll be on the plane tomorrow on my way to Kathmandu. Then I don't have to make any last-minute changes or run around to get things organized. Then I only have to sit and enjoy the fact that the Himlung2008 Expedition is started.
...

1 opmerking:

André van der Linden zei

En ook nog journalisten te woord staan ...

Succes namens het Udens Weekblad